De beste kantoorinrichter van Zuid Holland
Vragen ? Bel ons vrijblijvend 06 - 53 833 617

Bestel / leverprocedure

Bestel- en leverprocedure.

BureaustoelenMKB heeft geprobeerd de hele procedure zo makkelijk mogelijk te maken, heeft u ondanks onze goede voornemens nog aanmerkingen vernemen wij deze graag.

Bestelprocedure

Bij BureaustoeleMKB hebben wij een zeer snelle afhandeling van uw bestelling; indien u de stoelen in het winkelwagentje plaatst kunt u in drie stappen klaar zijn met uw bestelling. Dit werkt niet alleen heel eenvoudig maar is ook bijzonder overzichtelijk.

Stap 1:

Als u een product heeft gevonden dat u wilt aanschaffen kunt u op de button “In winkelwagen” klikken. U kunt dit met meerdere stoelen herhalen totdat u klaar bent. Vervolgens klikt u op bestellen, u gaat nu naar stap twee.

Stap 2:

Geef nu uw (bedrijfs)naam en adresgegevens op en kies een betaalmethode (Paypal of per factuur betalen).

Stap 3

Controleer uw bestelling en adresgegevens en ga akkoord met onze algemene voorwaarden. Klik op “Afrekenen” en uw bestelling is geplaatst. Een bevestiging van uw bestelling ontvangt u via een email.

Betaalmethoden

BSMKB kent twee betaalmogelijkheden: per factuur of Paypal

Paypal:

U betaalt elektronisch via PayPal. U betaalt met uw eigen e-mailadres en wachtwoord. U hoeft geen saldo aan te houden. Bij Credit Card betalingen hoeft u geen account te hebben bij PayPal. Kijk voor meer informatie op de website van PayPal.

Verzendkosten:

Wij berekenen geen verzend- of leverkosten.

Uw bestelling:

Stap 1:

Na het plaatsen van een bestelling via de website ontvangt u een orderontvangstbevestiging, dit betekent dat wij uw bestelling ontvangen hebben.

Stap 2:

Nadat uw bestelling door ons gecontroleerd en in behandeling genomen is, ontvangt u via e-mail de factuur hierop staat wanneer de stoel geleverd gaat worden. U dient te zorgen dat de stoel(en) in ontvangst genomen kunnen worden.

Stap 3:

Wij leveren de stoelen af op het door u aangegeven adres.

Levertijden:

BureaustoelenMKB streeft ernaar om uw bestelling binnen 5 a 6 werkdagen bij u te bezorgen. Betaalt u vooruit dan gaat dit natuurlijk pas in nadat wij hebben gecontroleerd of er betaald is.

Annuleren & Retourneren

Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos.

Annuleert u de bestelling, nadat deze aan u verzonden is, dan dient u het pakket bij bezorging te weigeren. Indien BureaustelenMKB uw betaling heeft ontvangen, dan zullen wij de aankoopsom, na goede ontvangst van de retourzending, aan u terugstorten. De gemaakte kosten zullen hierop in mindering worden gebracht (alleen als u de bestelling aan de deur weigert en ongeopend laat meenemen door de bezorger).

Voor overige zaken aangaande annuleren en retourneren verwijzen wij u door naar Artikel 7a t/m 8 van onze Algemene Voorwaarden.

Cart