Bestellen bij BureaustoelenMKB is heel eenvoudig.
Heeft u ondanks onze goede voornemens nog aanmerkingen vernemen wij deze graag.
Indien u vragen heeft over uw bestelling of over ons assortiment kunt u altijd contact opnemen via de contactgegevens.
Bestelprocedure
Bij BureaustoeleMKB hebben wij een zeer snelle afhandeling van uw bestelling. Indien u het meubilair in het winkelwagentje plaatst kunt u in twee stappen klaar zijn met bestellen. Dit werkt niet alleen heel eenvoudig maar is ook bijzonder overzichtelijk.
Stap 1:
Als u een product heeft gevonden dat u wilt aanschaffen kunt u op de button “In winkelwagen” klikken. U kunt dit herhalen totdat u klaar bent. Vervolgens klikt u op uw winkelwagen. En u ziet uw volledige bestelling. U klikt vervolgens op “Doorgaan naar afrekenen”.
Stap 2:
Nu verschijnt het veld waar u de facturatie en aflevergegevens kunt achter laten.
Stap 3
Nadat de specificaties en adresgegevens heeft gecontroleerd kunt u akkoord gaan met onze algemene voorwaarden. Vervolgens klikt op “Afrekenen” en uw bestelling is geplaatst.
Dan gaat uw bestelling worden verwerkt.
Contact
We zullen u binnen 1 werkdag benaderen om de bestelling door te nemen en verwachte levertermijn te bespreken.
Daarna ontvangt u een orderbevestiging of factuur per mail.
Betaalmethoden
Voor levering dient de factuur te zijn voldaan.
Verzendkosten:
In de meeste gevallen berekenen geen transport-, verzend- of leverkosten.
Levertijden:
De genoemde levertijden zijn schattingen en kunnen afwijken.
Annuleren & Retourneren
Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos.
U kunt de opdracht maximaal 48 uur voor leveren annuleren.
Indien u de betaling aan Bureaustoelen MKB heeft gedaan ontvangt u het bedrag binnen 10 werkdagen retour.
Eventuele kosten zullen hierop in mindering worden gebracht.
Voor overige zaken over annuleren of retourneren verwijzen wij u door naar Artikel 7a t/m 8 van onze Algemene Voorwaarden.
Bureaustoelenmkb is een onderdeel van Kasbergen A+P, Creatieve Kantoorinrichters.