Bestellen en leverprocedure.

Bestellen bij BureaustoelenMKB is heel eenvoudig. Heeft u ondanks onze goede voornemens nog aanmerkingen vernemen wij deze graag.

Indien u vragen heeft over uw bestelling of over ons assortiment kunt u altijd contact opnemen via de contactgegevens.

Bestelprocedure

Bij BureaustoeleMKB hebben wij een zeer snelle afhandeling van uw bestelling. Indien u het meubilair in het winkelwagentje plaatst kunt u in twee stappen klaar zijn met uw bestellen. Dit werkt niet alleen heel eenvoudig maar is ook bijzonder overzichtelijk.

Stap 1:

Als u een product heeft gevonden dat u wilt aanschaffen kunt u op de button “In winkelwagen” klikken. U kunt dit herhalen totdat u klaar bent. Vervolgens klikt u op uw winkelwagen.

Stap 2:

Nu verschijnt het veld waar u de facturatie en aflevergevens moet achter laten voor een snelle afhandeling.

Stap 3

Nadat de specificaties en adresgegevens heeft gecontroleerd kunt u akkoord gaan met onze algemene voorwaarden. Vervolgens klikt op “Afrekenen” en uw bestelling is geplaatst. Zo makkelijk is het.

Daarna ontvangt u een orderbevestiging per mail.

Betaalmethoden

Na overleg en controle van uw producten samen met onze klantenservice dient u de factuur uiterlijk 1 dag voor levering te voldoen.

Verzendkosten:

In de meeste gevallen berekenen geen transport-, verzend- of leverkosten.

Uw bestelling:

Stap 1:

Na het bestellen ontvangt u een orderbevestiging. Voor uw betekent dit dat wij uw bestelling hebben ontvangen.

Het is verstandig om deze goed te controleren en eventuele onjuistheden direct aan te geven.

Tevens nemen wij nemen contact met u op om afwijkende dingen door te nemen en verdere wensen te bespreken.

Stap 2:

Nadat uw bestelling zorgvuldig is gecontroleerd en in behandeling genomen ontvangt u via e-mail de factuur.

Hierop staat vermeld wanneer het meubilair definitief geleverd gaat worden.

U dient ervoor te zorgen dat de bestelde producten in ontvangst kunnen worden genomen. Indien er geen levering kan plaats vinden zullen de kosten hiervoor doorberekend. Uiteraard is dit niet onze intentie.

Stap 3:

Het meubilair wordt op het afgesproken tijdstip en het door u aangegeven adres geleverd.

Levertijden:

De genoemde levertijden zijn schattingen en kunnen afwijken.

Annuleren & Retourneren

Het annuleren van een bestelling is, zolang deze nog niet is verstuurd, kosteloos.

U kunt de opdracht maximaal 48 uur voor leveren annuleren.

Indien u de betaling aan Bureaustoelen MKB heeft gedaan ontvangt u het bedrag binnen 10 werkdagen retour.

Eventuele kosten zullen hierop in mindering worden gebracht.

Voor overige zaken over annuleren of retourneren verwijzen wij u door naar Artikel 7a t/m 8 van onze Algemene Voorwaarden.

Bureaustoelenmkb is een onderdeel van Kasbergen A+P, Creatieve Kantoorinrichters.